9 תשובות
כן אבל זה לא נוח בשיט.
כן ברור זה מהמם
כן
אבל הן לא מחזיקים הרבה ציוד. תיזהרי שהרצועות לא ייקרעו לך...תיקים שנראים ככה הם גם זולים וחלשים יחסית ככה שלא הייתי מכבידה עליהם.
מה גם שטאבלט זה דבר יקר ולתיק הזה אין שום סוגר או ריצרצ
שואל השאלה:
נראה לכם עדיף תיק בית ספר רגיל וזהו?
אנונימית
אני חושבת שכן...ככה גם אם את יוצאת להפסקות את לא תצטרכי לקחת אותו איתם לכל מקום מפחד שיגנבו משהו
אני בספק שיהיה לך נוח, זה גם מאוד עדין.
אם את רוצה משהו בסגנון תחפשי של חברה טובה מחומרים אחרים, היה פעם את התיק של איקאה, בטוח שיש משהן דומה איפשהו בגוגל
אוכל לחפש לך
זה התיק אגב.
עדיף רגיל
עזבי אותך זה לא נוח
שואל השאלה:
תודה
אנונימית