4 תשובות
למצוא תעסוקה אחרת, לשים פתק על המחשב (אם את כותבת במחשב) שיזכיר לך לא לכתוב
שואל השאלה:
תעסוקה אחרת יש הרבה אבל אני צריכה להתמודד עם התחושה הרעה שאני לא כותבת
אנונימית
את צריכה להבין שהכל בסדר, כל הכותבים לוקחים הפסקה בשביל לחזור רענים ויותר טובים ואין עם זה שום בעיה והכל באמת טוב.
שואל השאלה:
אני כותבת את הסיפור הלא נכון
אנונימית