5 תשובות
את יכולה לעשות מיני חיטוב, כאילו לקצת זמן, ואז שוב לעשות מסה, אבל עם פלוס קלורי קטן
או שתעשי גירעון קלורי כאילו במינוס קלורי קטן ואז אפשר לבנות שריר ולשרוף שומן בו זמנית, וכאילו את אמורה להישאר בערך באותו משקל
שואל השאלה:
זה בדכ עובד אצל מתאמים חדשים.. לוותיקים זה פחות יעיל
זה בדכ עובד אצל מתאמים חדשים.. לוותיקים זה פחות יעיל
אנונימית
לא יודעת ראיתי איזה מישהו שהוא מתאמן 20 שנה והוא עושה את זה כאילו ונשאר באחוז שומן שלו, דיי בטוחה שזה 9 אצלו, אבל בכל מקרה זה מה שהוא עושה
אז תעשי חיטוב קצר ואז תחזרי למסה