10 תשובות
מזעזע לא היה מזגן בכיתה
דיי סבבה
חם חם חם
המורה שלי מעצבננת והמזגן לא עבד
היה ממש חם ומעייף אבל היום עצמו היה סבבה
אני בצבא וחוזרת הביתה אז מבחינתי אחלה
ממש נוראי
איך לך?
שואל השאלה:
ברוך ה מעולה
תןדה ששאלת^
למה נוראי?
אנונימית
עליתי לחטיבה ואצלי סך הכל עבר טוב, חוץ מזה שהיה חם ברממותת מטורפות, לא היה לנו מזגן במסדרונות ובכיתה וכולם הזיעו!
גם יש לי מזל שהילדים בכיתה שלי לפי דעתי ממש נחמדים בניגוד לילדים בכיתות אחרות, בקיצור הכל סבבה אבל עדיין לא הכרתי אף אחד.
אבל זה רק היום הראשון מקווה שבהמשך אכיר הרבה חברים)
היה חם רצח
הייתי בפארק מים בחול ועכשיו אני חוזרת לארץ:( :)