22 תשובות
זהו אם הוא טלה זה אבוד
שואל השאלה:
כן אבל הוא גר גם בשכירות לבד והראש שלו במסיבות הוא אפילו מזמין אליו הביתה חבר שלו שעושה דיגיי וגם הרבה בחורות סביבו ובוא נאמר שהן נראות גם פצצות על חלל
הוא לא נראה בחור של זוגיות אלא בחור של כמה בחורות
אנונימית
^בוכה פה מצחוק
יש לך פה עסק רציני גברת עזבי שטויות עכשיו
אמרת בתגובות שהוא נשמע די מפוקפק עם מסעדה, אני לא יודע אם זה טוב הקשר הזה אבל מה אני יודע, אני רק בן 14
לא נשמע מומלץ ולא בגלל השיט של המזלות הוא נשמע בן אדם שלא מתחייב לאחת
ברגע שקראתי על המזלות הבנתי שבישבילו עדיף שלא תבואי
אנונימי
אז זהו נגמר הסיפור אם המזלות לא טובים אין מה לעשות. עם מזלות לא מתעסקים (ציניות)
לא שאת מבינה במזלות אבל דווקא ככל שהמזלות קרובים יש יותר סיכוי לקשר ועזבי שטויות והתאמות של אתרי אינטרנט. ובלי קשר עם פרפר וסטוציונרים לא יוצאים אז תשימי עליו איקס.
אנונימית
בתור בחורה אני חייבת להגיד לכן בנות יקרות ולא משנה הגיל: די לרדוף אחרי המזלות שלכן, ההורסקופ שכתוב בעיתון- נכתב בלי הרבה מחשבה להתאים אותו לכל אחד. אם תקראו את של כולם, תראו שהתכונות והעתידות די דומות...
תפעלו בחיים עם השכל והרגש בלי לערב אנשים מפוקפקים שכביכול יכולים לחזות את העתיד שלכן ואת הזוגיות המתאימה לכן.
את באמץ מאמינה בשטויות של המזלות?
אנחנו יהודים, יהודים הולכים לפי התנ"ך ולפי התנ"ך אין שום איסור לזה, חוץ מזה שאתם בכלל לא באותו גיל אז לא בטוח שזה יעבוד אבל שווה לנסות
הקטע הזה שביהדות יש קבלה מיוחדת למזלות^
על מה המינוס, להכחיש שיש ספרי מזלות של יהדות אפילו יש לי כאלה בבית
ואני מכירה מקובלים שמבינים בזה ורבנים..קשה לקבל את האמת?
אנונימית
מזלות זה מגניב כשיש 'התאמה' לפי מה שרשום, אבל באמת שכל מזל שרשום שהם לא מתאימים וכאלה לרוב יש סיכויי הצלחה אז לדעתי אין מה לדאוג מזה. אם הגיל לא מפריע לך ולו אני לא רואה בעיה, כל עוד זה משהו שאת מעוניינת לפתח אותו ומרגיש לך בנוח עם זה, כנל אליו, לכו על זה.
שואל השאלה:
בדיוק והוא מסתורי כזה חיפשתי עליו בפייסבוק זה נראה שהוא לבד כאן בעיר בלי משפחה הוא אמר שהוא במקור מנס ציונה ושהוא מצלם לסטורי זה נראה שסובב אותו בחיים רק חברים טובים שבאים אליו והמסעדה שהוא מנהל
אני לא מפתחת ציפיות יותר מידי כגודל הציפיות גודל האכזבות
וזה באמת לא קשור לגיל זה לא שאני יוצאת עם בחור בן 18 19
מי שמעל גיל 22 בהחלט יכול לצאת עם אנשים שגדולים מהגיל שלו וזה תלוי גם באופי יש כאלה בני 30 שמתנהגים כמו בני 18
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה לא שאני מכירה אותו מלא זמן אני סה"כ חודש כאן שעברתי אז ימים יגידו מה שנקרא
אנונימית
^כן, שיהיה לך בהצלחה וכמובן שבנוסף להכל להיות זהירה זה חשוב, אל תשכחי:)
רק אני חשבתי שהיא בן עד לרגע שהיא כתבה אני בת 22
אבל הסיפור ככ חמוד כיפ לך
זרמי עם הזרם ותנסי!
מזלות זה חרטא. אם בגלל זה את לא רוצה אותו חבל שהוא משקיע
שואל השאלה:
קודם כל אני לא פוסלת בנאדם ישר בגלל שהמזל לא מתאים אני הייתי בזוגיות עם בנאדם שהכי לא מתאים לי אז אני לא פוסלת ישר
אנונימית
women.
ברגע שאמרת נס ציונה הבנתי שזה אבוד לך איתו. נס ציונה לא קיימת.
אנונימית