4 תשובות
כשניסית לשלוח בקשת מעקב למישהו? אם כן אז כנראה שעשית יותר מדי עוקב לכל מיני אנשים או שסתם יש באג, אפשר לחכות כמה ימים מבלי לשלוח בכלל וזה יעבור לבד.
שואל השאלה:
היי בטוח זה עובר לבד?
היי בטוח זה עובר לבד?
^היי, לי זה עבר לבד עם הזמן, זה כן לוקח זמן אבל זה אמור לעבור.
שואל השאלה:
כמה זמןן?
כמה זמןן?
באותו הנושא: