6 תשובות
לא על כולם
כן אבל מצד שני יש היום יומולדת לג'יי קיי
זה תלוי ילדים בכיתה א' אז הרבה מהם דווקא שמחים או מתרגשים.
כשאתה בוגר יותר לרוב זה נהיה היום הכי נורא שיש.
כי אתה מבין שעומדת להיפתח כרגע שנה שלמה של לימודים זה לרוב יהיה קשה יותר משנה שעברה למי שיש קושי חברתי אז הוא מרגיש מאוד לא בנוח..
נגיד אני באמת שונאת את היום הזה.
ראיתי את הילדים מהכיתה ואת השכבה בכללי והיה לי נורא.
אוייש נו על מי אתם עובדים ברור שזה שנוא על 99% מהתלמידים זה יום מעצבן והחופש הגדול מת והשגרה מתהפכת במאה שמונים מעלות ואין זמן לשום דבר.אז כן מין הסתם שזה מבאס את התחת...