15 תשובות
היא קונה מידות 36-40 במחלקת older kids וזה יותר כזה 150 שקל פחות מאשר לקנות במחלקת נשים,אין שום שיטה פה
באתר^^
היא סתם מגזימה ואומרת שזה ב100שקל פשוט אם קונים מידות 36-40 במחלקת נוער זה יוצא פחות מהנשים
שואל השאלה:
איך נכנסים למידות האלה?
איך נכנסים למידות האלה?
אנונימית
את נכנסת לאתר ונכנסת למחלקה של "older kids
יש תפריט כזה למעלה פשוט תלחצי על older kids
שואל השאלה:
זה לא מראה לי שם..
אני לא רואה בשלוש פסים
זה לא מראה לי שם..
אני לא רואה בשלוש פסים
אנונימית
את בטלפון ?
שואל השאלה:
מה זה רשום לי שם מחירים רגילים על הכך.. יותר מ300 שח
מה זה רשום לי שם מחירים רגילים על הכך.. יותר מ300 שח
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו הכל שם מכוער מה שעולה פחות מ200
הכוונה היא לדברים האלה?
כאילו הכל שם מכוער מה שעולה פחות מ200
הכוונה היא לדברים האלה?
אנונימית
כן הנעליים שם עולות בסביבות 400-450 אבל אצל הנשים זה פשוט יותר יקר(500-600)
שואל השאלה:
מזעזע
חשבתי זה יעזור במשהו חחח
מזעזע
חשבתי זה יעזור במשהו חחח
אנונימית
היא פשוט הגזימה ואמרה שזה עולה 200.. אבל 400שח זה יחסית זול לנעליים שם
שואל השאלה:
כן ברור
אבל זה אפילו לא דגמים ששווה להשקיע בשבילם
כן ברור
אבל זה אפילו לא דגמים ששווה להשקיע בשבילם
אנונימית
היא סתם אומרת שזה במאה זה יותר
באותו הנושא: