15 תשובות
היא קונה מידות 36-40 במחלקת older kids וזה יותר כזה 150 שקל פחות מאשר לקנות במחלקת נשים,אין שום שיטה פה
באתר^^
היא סתם מגזימה ואומרת שזה ב100שקל פשוט אם קונים מידות 36-40 במחלקת נוער זה יוצא פחות מהנשים
שואל השאלה:
איך נכנסים למידות האלה?
אנונימית
את נכנסת לאתר ונכנסת למחלקה של "older kids
יש תפריט כזה למעלה פשוט תלחצי על older kids
שואל השאלה:
זה לא מראה לי שם..
אני לא רואה בשלוש פסים
אנונימית
את בטלפון ?
שואל השאלה:
מה זה רשום לי שם מחירים רגילים על הכך.. יותר מ300 שח
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו הכל שם מכוער מה שעולה פחות מ200
הכוונה היא לדברים האלה?
אנונימית
כן הנעליים שם עולות בסביבות 400-450 אבל אצל הנשים זה פשוט יותר יקר(500-600)
שואל השאלה:
מזעזע
חשבתי זה יעזור במשהו חחח
אנונימית
היא פשוט הגזימה ואמרה שזה עולה 200.. אבל 400שח זה יחסית זול לנעליים שם
שואל השאלה:
כן ברור
אבל זה אפילו לא דגמים ששווה להשקיע בשבילם
אנונימית
היא סתם אומרת שזה במאה זה יותר