15 תשובות
שואל השאלה:
ואם זה רק לכמה ימים?
אנונימית
לא
אנונימית
אם זה לכמה ימים זו לא נראית לי בעיה...
תלוי איפה אבל לדעתי כן, תשתדלי לא להגיע לשם
שואל השאלה:
אופס אני כבר שם
אנונימית
אופסי
אנונימי
וואו בהצלחה לך, איך שם בנתיים?
שואל השאלה:
בסדר ,אני במחלקה פתוחה במעייני הישועה ,המקום פה יפה ,יש פה אנשים סבבה ,זה לא מקרים קיצוניים ,
אני באמת מאוד מבולבלת ממה שהפסיכיאטר בבוקר אמר לי....
קיצר מקווה לטוב...
אנונימית
מקווה בשבילך שיעבור חלק ושתצאי משם מהר :)
אפשר לדעת למה נכנסת?
אנונימית
לא חושב אבל לא מומלץ להיכנס לשם אם אפשר להילחם במה שלא יהיה
אם את במחלקה פסיכיאטרית את כבר בבעיה
אנונימית
לא, לא את הכל
שואל השאלה:
דיכאון וocd
אנונימית
בהצלחה ❤
אנונימית