6 תשובות
אני וויתרתי
לוותר
אם תלכי לישון עכשיו עד 7:00 יהיה לך שעה וחצי שזה מחזור שינה אחד ואז גם כנראה לא תקומי עייפה וזה גם ייתן לך קצת אנרגיות להמשך היום.. לשיקולך
אני גם כבר וויתרתי
אנונימי
לוותר
לוותר
באותו הנושא: