7 תשובות
תדביקי מדבקה אחרת
אנונימית
זה רק בקבוק מה פדיחה בזה
לא פדיחה, מה היוניקורן עשה לך :(
את יכולה להוריד אותו או לשים משהו מעל.. מי שיצחק על זה הוא אכזרי ולא אוהב סוסים חמודים עם קשת בענן :(( הבקבוק מהמם
לא פדיחה בכלל
שואל השאלה:
^לא עשה לי כלום הם חמודים לדעתי אבל כן לא יודעת
אנונימית
ממש לא פדיחה הכל בסדר זה עפה לדעתי
זה בסדר, מקסימום את יכולה להדביק מדבקה אחרת מעל או סטיקר יפה