6 תשובות
אצלנו אמרו חובה
לא חובה, רצוי כי הרוב (כנראה יהיו)
אבל לא יעשו לך משהו באמת
לי אמרו שחובה לבוא עם חולצה לבנה אבל לא חובה של בית ספר כל עוד זו לא גופיה או חולצת בטן
תלוי מה אמרו לך, אצלי לא אמרו אז אצלי זה לא חובה
אני עולה לתיכון ולא צריך אצלני
לא
אם לא תבוא לא יעשו לך כלום