7 תשובות
הם יאמינו בטוח תאמיני לי
אנונימית
בטח שיאמינו
הן תמיד לוקחות דברים ברצינות
הן תמיד לוקחות דברים ברצינות
היי, מצטערת שהיית צריכה לעבור את זה.
בת כמה את ?
אם את מעל גיל 16 את כבר יכולה לעזוב את הבית וללכת לעבוד לתת בראש בלימודים ולשנות את החיים שלך!!
לצערי אם את מתחת לגיל 16 זה יהיה קצת בעייתי יותר
ברגע שתגידי את זה למחנכת שלך הרווחה תיכנס בעניין ויקחו אותך למשפחת אומנה. (גם אם את בגיל 16 יקחו אותך למשפחת אומנה פשוט את תהיי יןתר עצמאית בגלל הגיל שאת יכולה כבר לעבוד)
יש הרבה משפחות אומנה מדהימות שמוכנות לקבל ילדים, זה מפחיד אבל בסוף את צריכה לגדול בחברה אוהבת ולא מכה
בת כמה את ?
אם את מעל גיל 16 את כבר יכולה לעזוב את הבית וללכת לעבוד לתת בראש בלימודים ולשנות את החיים שלך!!
לצערי אם את מתחת לגיל 16 זה יהיה קצת בעייתי יותר
ברגע שתגידי את זה למחנכת שלך הרווחה תיכנס בעניין ויקחו אותך למשפחת אומנה. (גם אם את בגיל 16 יקחו אותך למשפחת אומנה פשוט את תהיי יןתר עצמאית בגלל הגיל שאת יכולה כבר לעבוד)
יש הרבה משפחות אומנה מדהימות שמוכנות לקבל ילדים, זה מפחיד אבל בסוף את צריכה לגדול בחברה אוהבת ולא מכה
אני מאמינה לך.
את צריכה להיות אמיצה ולספר, זה לא יהיה נעים, יכול להיות שיהיה קשה בהתחלה אבל בסוף הכל יסתדר.
את צריכה להיות אמיצה ולספר, זה לא יהיה נעים, יכול להיות שיהיה קשה בהתחלה אבל בסוף הכל יסתדר.
וואי סורי שעברת את כל זה מצער לשמוע
וכן הן יאמינו לך לא נראלי שיש מישהו שקרא את זה ולא האמין לך את פשוט צריכה לדבר וזה קשה אני יודע אבל את צריכה לעשות את זה ואם את יכולה אז כן תצאי מהבית לא מגיע לך לחיות ככה
מחזיק לך אצבעות בהצלחה
וכן הן יאמינו לך לא נראלי שיש מישהו שקרא את זה ולא האמין לך את פשוט צריכה לדבר וזה קשה אני יודע אבל את צריכה לעשות את זה ואם את יכולה אז כן תצאי מהבית לא מגיע לך לחיות ככה
מחזיק לך אצבעות בהצלחה
אני מאמינה שיאמינו וינסו לעזור
היי אנונימית,
אני יכול רק לתאר לעצמי כמה כוחות ודאי נדרשו כדי לשתף פה, כמה לא ברור מאליו שהצלחת בכל זאת..
שומע בדברייך את החשש שלא יאמינו לך.. אולי את דואגת שמא העובדה שישאלו מדוע לא עשית זאת עד היום או אולי שהציונים או החיסורים שלך יפריעו להם לשמוע אותך. לא יכול לדמיין עד כמה את אולי מרגישה פגועה ונבגדת כאשר זו שאמורה לספק לך הגנה וחום משתמשת באלימות כלפייך.. הלב נחמץ לשמוע על ה"חברות" שניצלו אותך ועל ההרגשה, שייתכן שחשת, כאשר נתקלת בדחייה ואף נענשת במקום לקבל תמיכה או פשוט חיבוק חם. אם הבנתי אותך נכון, את עדיין מרגישה חצוייה, אולי פשוט במלכוד.. מצד אחד את מספרת שאת לא רוצה שיעשו לה כלום ומצד שני.. את פשוט רוצה לברוח.. לא יכולה עוד לשאת את העובדה שהיא בכלל מסוגלת להכות אותך. מהמילים שלך עולה בדידות.. ואני משער שכתבת כאן כדי להרגיש קצת פחות לבד בהתמודדות.. את הצורך שלך להיות מובנת, אולי כך ההתמודדות תהיה פחות מפחידה.. הלוואי והיה לי כדור פלא שיעלים את הכאב.. הלוואי והייתה לי את התשובה הנכונה..
אני לא יודע אם את מכירה את האתר של סה"ר - אבל רציתי להפנות אותך לפודקאסט שאולי יעניין אותך בנושא אלימות במשפחה (https://sahar.org.il/domestic-violence/)
בנוסף, לספר לך שאם את מרגישה מוצפת (וגם אם לא) שאנחנו מתפעלים צ'אט (אחד על אחד ואנונימי לגמרי) בו תוכלי לפגוש את אחד המתנדבים שלנו שנמצא שם בשבילך, כדי לשמוע אותך, להקשיב לך.. להבין קצת יותר, לנסות ולתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע נוספות.
אין סיבה שתסחבי את כל הכאב הזה לבד - בואי מחכים לך..
https://sahar.org.il/help
שלך,
מתנדב סה"ר (סיוע והקשבה ברשת)
אני יכול רק לתאר לעצמי כמה כוחות ודאי נדרשו כדי לשתף פה, כמה לא ברור מאליו שהצלחת בכל זאת..
שומע בדברייך את החשש שלא יאמינו לך.. אולי את דואגת שמא העובדה שישאלו מדוע לא עשית זאת עד היום או אולי שהציונים או החיסורים שלך יפריעו להם לשמוע אותך. לא יכול לדמיין עד כמה את אולי מרגישה פגועה ונבגדת כאשר זו שאמורה לספק לך הגנה וחום משתמשת באלימות כלפייך.. הלב נחמץ לשמוע על ה"חברות" שניצלו אותך ועל ההרגשה, שייתכן שחשת, כאשר נתקלת בדחייה ואף נענשת במקום לקבל תמיכה או פשוט חיבוק חם. אם הבנתי אותך נכון, את עדיין מרגישה חצוייה, אולי פשוט במלכוד.. מצד אחד את מספרת שאת לא רוצה שיעשו לה כלום ומצד שני.. את פשוט רוצה לברוח.. לא יכולה עוד לשאת את העובדה שהיא בכלל מסוגלת להכות אותך. מהמילים שלך עולה בדידות.. ואני משער שכתבת כאן כדי להרגיש קצת פחות לבד בהתמודדות.. את הצורך שלך להיות מובנת, אולי כך ההתמודדות תהיה פחות מפחידה.. הלוואי והיה לי כדור פלא שיעלים את הכאב.. הלוואי והייתה לי את התשובה הנכונה..
אני לא יודע אם את מכירה את האתר של סה"ר - אבל רציתי להפנות אותך לפודקאסט שאולי יעניין אותך בנושא אלימות במשפחה (https://sahar.org.il/domestic-violence/)
בנוסף, לספר לך שאם את מרגישה מוצפת (וגם אם לא) שאנחנו מתפעלים צ'אט (אחד על אחד ואנונימי לגמרי) בו תוכלי לפגוש את אחד המתנדבים שלנו שנמצא שם בשבילך, כדי לשמוע אותך, להקשיב לך.. להבין קצת יותר, לנסות ולתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע נוספות.
אין סיבה שתסחבי את כל הכאב הזה לבד - בואי מחכים לך..
https://sahar.org.il/help
שלך,
מתנדב סה"ר (סיוע והקשבה ברשת)
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: