4 תשובות
המחנך שלי אמר שאין שביתה לא הבנתי
המורה שלי כתב שכרגע לא הולכים מחר (התיכונים) אבל זה כנראה יסתדר עד מחר , והיסודי וחטיבות אמרו בחדשות שהם הולכים
לא ידוע
ממש עכשיו מתקיימת שיחה על זה
נחכה ונראה
נחכה ונראה
באותו הנושא: