17 תשובות
היא באמת
גם אם היא לא הייתה, לא בדיוק יכולנו לדעת או לבדוק את זה
שואל השאלה:
^^זה ממש מוזר. היה לה בעל יותר מ10 שנים וילדים והיא גם מאוד מאמינה באלוהים
^^זה ממש מוזר. היה לה בעל יותר מ10 שנים וילדים והיא גם מאוד מאמינה באלוהים
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא הגיוני שהיא פתאום לסבית. זה כבד נהייה טרנד בשביל פרסום ובשביל להתקבל בתל אביב
זה לא הגיוני שהיא פתאום לסבית. זה כבד נהייה טרנד בשביל פרסום ובשביל להתקבל בתל אביב
אנונימי
אז היא חיה חיים של הכחשה ואולי פחד של לצאת מהארון, זה לא דבר שלא קרה אף פעם
שואל השאלה:
^אבל אצלה זה היה ממש ממש קיצוני
זה לא היה צפוי בכלל ועוד היא באה מרק דתי/חרדי
^אבל אצלה זה היה ממש ממש קיצוני
זה לא היה צפוי בכלל ועוד היא באה מרק דתי/חרדי
אנונימי
"זה לא הגיוני שהיא פתאום לסבית"
יש אנשים שחיים חיים שלמים במחבוא מהרגשות שלהם ומנסים להתעלם מהם בדרכים לפעמים שנוגדות למה שהם מרגישים
יש אנשים שחיים חיים שלמים במחבוא מהרגשות שלהם ומנסים להתעלם מהם בדרכים לפעמים שנוגדות למה שהם מרגישים
שואל השאלה:
גם לא ראו עליה
אני לא יכןל להגיד שהיא הייתה מאוד נשית ועדינה אבל זה עדיין מפתיע
גם לא ראו עליה
אני לא יכןל להגיד שהיא הייתה מאוד נשית ועדינה אבל זה עדיין מפתיע
אנונימי
שואל השאלה:
אני בעצמי הומו וזה פשוט מוזר לי וקשה לי לעכל
אני בעצמי הומו וזה פשוט מוזר לי וקשה לי לעכל
אנונימי
" גם לא ראו עליה"
כן זה לא משהו כזה טוב לומר
איך אישה לסבית בדיוק אמורה להראות
כן זה לא משהו כזה טוב לומר
איך אישה לסבית בדיוק אמורה להראות
שואל השאלה:
לא יודע.. היא כל הזמן דיברה על בעלה והילדים
לא יודע.. היא כל הזמן דיברה על בעלה והילדים
אנונימי
הכחשה?
שואל השאלה:
וזה היה מאוד אמין שהיא באמת מסורתית כזאת שחשוב לה הבעל והמשפחה
וזה היה מאוד אמין שהיא באמת מסורתית כזאת שחשוב לה הבעל והמשפחה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל כמה אפשר להכחיש ? היא ממש הייתה ההפך הגמור מזה
אבל כמה אפשר להכחיש ? היא ממש הייתה ההפך הגמור מזה
אנונימי
אפשר להכחיש בצורה מצויינת
שואל השאלה:
ואוו מפתיע
ואוו מפתיע
אנונימי
מה הקשר? רוב הלסביות הן מבתים מסורתיים-דתיים!
רוב בני האדם בארץ הם מבתים דתיים/מסורתיים.
ולא היה בבתים האלו שום דבר טוב יותר. בדיוק להיפך. היה הרבה חולי לרוב.
ועד כמה שידוע לי זה עניין מולד.
לעומת זאת נישואין זה הרגל שמגיע מהסביבה ולא איזה משהו מולד.
רוב בני האדם בארץ הם מבתים דתיים/מסורתיים.
ולא היה בבתים האלו שום דבר טוב יותר. בדיוק להיפך. היה הרבה חולי לרוב.
ועד כמה שידוע לי זה עניין מולד.
לעומת זאת נישואין זה הרגל שמגיע מהסביבה ולא איזה משהו מולד.
אנונימית
באותו הנושא: