4 תשובות
לא גם לנו
כי יש אצלנו פנימיסטים שהולכים הבייתה בסופש אז אין טעם להביא אותם ליום אחד
אצלי עדיין לא ידוע מתי נחזור אבל רשמו שמחר לא יהיה לימודים