7 תשובות
כן מאוד
ואז החלטתי לנקום ועכשיו אני מוריד להם בסתר
ואז החלטתי לנקום ועכשיו אני מוריד להם בסתר
אנונימי
מאמינה שכל אחד מרגיש שזה מציק שמורידים לו נקודות. הגיוני שכן.
אבל אם הם בחרו בנאמנות סימן שהם אוהבים את זה ושזה טוב להם.
אבל אם הם בחרו בנאמנות סימן שהם אוהבים את זה ושזה טוב להם.
הייתי נאמנה (עכשיו כבר לא) אבל לפני הנאמנות כמעט ולא הורידו לי, לא הטרלתי ולא עשיתי בלגן, אולי זה הסיבה שהפכתי לנאמנה מלכתחילה ,:)
ברור
אנונימי
כן, היום כל מי שהוריד לי חסום לצמיתות.
אנונימי
האמת שלא כלכך
ממה ששמתי לב היו פעמים שמחקו לי בצדק אז הפנמתי וקיבלתי את זה באהבה גדולה.
ממה ששמתי לב היו פעמים שמחקו לי בצדק אז הפנמתי וקיבלתי את זה באהבה גדולה.
לא,
זה אפילו עזר לי, כי למדתי כל פעם מקרים נוספים שמצדיקים הורדת נקודות אמינות, מטעויות לומדים. וככה השכלתי להבא.
זה אפילו עזר לי, כי למדתי כל פעם מקרים נוספים שמצדיקים הורדת נקודות אמינות, מטעויות לומדים. וככה השכלתי להבא.
באותו הנושא: