3 תשובות
שואל השאלה:
יצאה ב9 בבוקר הודעה של רן ארז שתקף את משרד האוצר ואמר שהם לא רוצים לנהל איתם משא ומתן בהתאם לכך מחר הם לא יפתחו את הלימודים בתיכונים...
ככה היה כתוב בחדשות
יצאה ב9 בבוקר הודעה של רן ארז שתקף את משרד האוצר ואמר שהם לא רוצים לנהל איתם משא ומתן בהתאם לכך מחר הם לא יפתחו את הלימודים בתיכונים...
ככה היה כתוב בחדשות
אנונימי
שואל השאלה:
גם אני מתחיל מחר כרגיל לפי ההודעה שהמחנכת שלחה.. אם רן ארז הזה אומר שמחר יש שביתה למה המורים שולחים הודעה שהכל כרגיל?
גם אני מתחיל מחר כרגיל לפי ההודעה שהמחנכת שלחה.. אם רן ארז הזה אומר שמחר יש שביתה למה המורים שולחים הודעה שהכל כרגיל?
אנונימי
אצחנו בתיכון מתחילים מחר כרגיל