9 תשובות
זה המון. יותר מדי. קיצוני
לא חושבת שזה הגיוני
לא,קיצוני
שואל השאלה:
קיצוני אבל הגיוני?
אנונימית
זה מטורף ביותר
תגידי לה שזה לא בריא *בכלל
גם אם היא הייתה מנסה בדרך הכי לא בריאה בארץ זה פיזית לא הגיוני
זה יכול להיות רק אם היא הרעיבה את עצמה ואם המשקל שלה היה יחסית גבוה
אנונימית
זה ממש ממש לא בסדר (וגם לדעתי לא הגיוני), אם זה באמת נכון זה אומר שהיא מרזה בכל יום 2.21 קילו, וזה ממש ממש לא בריא!^