מצאתי בטלפון של אבא שלי התכתבויות עם האקסית שלו. הוא קורא לה "ילדונת", אומר לה כמה שהוא היה רוצה להיות שם איתה ולחבק אותה, היא כל הזמן מתלוננת על כמה שלא טוב לה עם בעלה ושואלת עלינו (על אמא שלי והילדים וכל המשפחה). בנוסף אלה גם התכתבויות בsms ולא בוואטסאפ, כאילו הוא מנסה להחביא את זה. מצד אחד הוא נראה ממש מאושר עם אמא שלי והם צוחקים וטוב להם ביחד אבל מצד שני אני כל הזמן חושבת על ההתכתבויות האלה ואני ממש מבולבלת. אני מפחדת שאם אני אספר לאמא שלי ואהיה צודקת המשפחה תתפרק, אבל אני טועה לא נראה לי שאבא שלי יסמוך עליי שוב. הקשר שלנו אף פעם לא היה טוב ולאחרונה הוא ממש השתפר ואני מפחדת להרוס אותו שוב. אני בתסביכים של החיים. תנו לי עצות בבקשה, אני כבר לא יודעת מה לעשות!