4 תשובות
זה לא מביך זה הפרש ממש בסדר. זה מביך רק אם הוא מביך, אם הוא לא ילדותי חרמן וטיפש אין שום בעיה בעיני.
פחות, אחותי את צריכה לצאת עם קצינים הלו
מביך רצח
יאללהה
ממש לא מביך בואו נתקדם מדעות קדומות ושיפוטיות של החברה
תקשיבי, את מחבבת אותו? את רוצה אותו? אז למה את עוצרת את עצמך??
בגלל איזה הרגל מטומטם שהבן צריך להיות גדול מהבת נו באמת.. לכי על זה!
אנונימית