54 תשובות
שואל השאלה:
אה והוא שלח לי מה קורה וקמתי במוד נחמד אז עניתי לו שאחלה ואחרי זה הוא כתב לי "מלא זמן לא דיברנו.

לענות לו או להמשיך לסננן?
אנונימית
צומת לב שלך הבן אדם בקטע שלך חזק אבל, מאוהב
שואל השאלה:
לדבר עם מה? עם קיר?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל גם בתקופה שביכול דיברנו עניתי לו מאוד יבש ולא הייתי כפית בשביל שהוא יבין את הרמז
אנונימית
שואל השאלה:
כביכול*
אנונימית
את לא כלבה. הוא פשוט לא מכבד אותך ואני חושבת שכדאי שתבהירי לו את העניין שאת לא פנויה כל היום לענות אז אם את לא עונה זה בסדר. ותבהירי לו שאת שמחה שהוא ידיד שלך אבל יותר מזה לא יקרה.
כדאי שלא תשלי אותו. אבל!! תהיי רגישה ותכתבי לו בצורה יפה ועדינה. הוא פגיע וזה יכול מאד לפגוע
אולי הוא סתם נחמד אלייך לא בקטע של להתחיל איתך
אבל למה לענות יבש מההתחלה היית אומרת לו שאת לא בקטע וזהו לא צריך להשלות את הבן אדם
שואל השאלה:
איך להשלות אם בחיים לא הראתי לו שאני בקטע שלו
אנונימית
תני פרחים למי שענה
אנונימית
אמרת לו שאת לא בקטע?
שואל השאלה:
גם לי יש אנשים שאני מאוד רוצה לדבר איתם אבל מרגישה שהם לא כלכך רוצים אותי. אני לא ארדוף אחריהם
אנונימית
גם לי היה איזה טמבל אחד שהיה חופר לי פשוט תעשי שירד לו ממך דברי עליו מגעיל
אנונימית
^זה דוחה
שואל השאלה:
לא אני לא רוצה להיות כזאת רעה יש לי גבול
אנונימית
שומעת יחולה על זיופים של ג'ורדן
הבן אדם אשכרה נלחם עליך
וכנראה שיעברו עוד הרבה שנים עד שיהיה לך עוד מישהו כזה
אז תני לא הזדמנות כי הוא באמת מנסה
הזדמנות לא עולה לך כסף ולא נפשית ולא פיזית כן כן לא לא
אז אם היית באמת רוצה שהוא ישחרר אז מזמן הוא היה משחרר את פשוט אוהבת את הצומת לב ואין שום בעיה עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
נשבעת לך בחיים שלי שאני לא אוהבת את הצומת לב הזאת. אני מאוד אוהבת צומת לב אבל מאנשים ספציפים ממנו לא
אנונימית
לא אשקר אני בהלם שקיבלתי פרח מודה לך על אמת
שואל השאלה:
חחח רק כי הצחקת אותי. אני לא באמת אתן לבן אדם שאני לא רואה איתו שום דבר הזדמנות. אני לא אוהבת אותו ואני סתם אשחק בו
אנונימית
שואל השאלה:
תגיד תאמת אבל אם מישהי לא תענה לך מלא זמן על כמה הודעות אחרונות ואתה תמשיך והיא לא עונה ואתה תמשיך.
אתה לא תבין שהיא לא רוצה קשר איתך? מה אתה תאמין שזה צירוף מקרים ושבמקרה לא יצא לה לענות?
אנונימית
אוקי קחי טיפ משהו קטן ככה לעתיד
75% מהגברים שתצאי איתם לפחות לדייט אחד בחיים
את לא תראי איתם עתיד אבל כן נותנים הזדמנויות לאנשים להוכיח את עצמם
ואם את נשארת בחשיבה הזאת של רק מי שאני רואה איתו עתיד מבטיח
וואלה זאת הבעיה קצת

נ.ב נגיד נתת לו הזדמנות
לקח אותך למסעדה היה אוכל מצוין אבל וואלה חרא דייט
הוא קיבל את ההזדמנות את ממשיכה עם מצפון נקי של נשמה לא עובד יאאלה בי
והכי חשוב אכלת במסעדה חינם!
שואל השאלה:
אבל אני מכירה את הבן אדם אני יודעת מי זה. זה לא ששללתי אותו על ההתחלה. כן היה לי הכירות לא קצרה איתו.
הוא לא הטעם שלי אני לא אוהבת את האופי שלו בכלל והוא גם בן אדם כזה עם מלא ידידות וכזה ואני לא אוהבת פשוט.
אנונימית
אז לכי תאכלי חינם במסעדה עליו!
שואל השאלה:
חחח לא זה באמת להיות כלבה.
אנונימית
כלבה את יצאת ככה או ככה וזה לא אני אמרתי חחח (מחילה);)
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
לא נורא לא אכפת לי מה אנשים חושבים. הכי חשוב שאני יודעת על עצמי מי אני ואיזה סוג בן אדם
אנונימית
השם שלה מתחיל באות מ
מעריץ שלך על הגישה הזאת
עכשיו את יכולה בבקשה לנצל את ההזמנה הזאת למסעדה ?
שואל השאלה:
לא. מתחיל באות ל'
אנונימית
שואל השאלה:
רוצנףה שאני אשדך בניכם? אולי אתה תצליח להוציא ארוחה חינם
אנונימית
יודעת מה לכי איתו למסעדה תזמיני מה בא לך וקולה תורידי חצי בקבוק אני מאמין בך שתצליחי לעשות לו פן עם גרפס
הוא כבר יחסום אותך
אני סטרייט נשמה שלי
שואל השאלה:
מה זה משנה. עוקץ זה עוקץ
אנונימית
נוכלת!
חכי דקה אני מתקשר לחיים אתגר
שואל השאלה:
אתה זה שמשדל פה אנשים לעשות פשעים! אגב מכיר את ניסים בנסולי האחד והיחיד?
אנונימית
אם את לא יודעת מי זה איציק בנסולי
זה לא יעבוד בנינו
שואל השאלה:
אוף:(
אנונימית
רוצה להקדיש לך שיר

זהבה בן - טיפת מזל
שואל השאלה:
שמע די אתה הורג אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אתה לא 100
אנונימית
זה 50/50 או אני או מלאך המוות
אני גם לא 15% כפרה
אני כמו קוטג' מקסימום 9%
שואל השאלה:
חחח באמת שאתה פשוט מעל כולם
אנונימית
די נו! את סתם אומרת
שואל השאלה:
חחח אני אוהבת אנשים כמוך. יאללה שיהיה לך המשך שבוע טוב בעזרת ה'
אנונימית
אז רגע את נותנת לו צ'אנס או לא?
שואל השאלה:
נופ
אנונימית
למה אני מבזבז אנרגיות למה??!?!?!?!
אחלה יום כפרה
אני חוזר לפרוש מפה
שואל השאלה:
מחחח
אנונימית
חחחחחחחחחחחח
שואל השאלה:
עוקצת
אנונימית
דבורה?