2 תשובות
8 והעלה
מסיים בעוד יומיים שנה ראשונה וממשיך לשנה 2.
בעיקרון כן. יש חובה 8 שעות.
את יכולה לפנות לרכזת ולעלות לדיון בקשה ל6 שעות ביום אבל זה יצריך מצב שיש לך בעיות בבית כספיות וכו..
בעיקרון כן. יש חובה 8 שעות.
את יכולה לפנות לרכזת ולעלות לדיון בקשה ל6 שעות ביום אבל זה יצריך מצב שיש לך בעיות בבית כספיות וכו..
באותו הנושא: