11 תשובות
מתבייש בך
סימן לא טוב
כנראה מתבייש בך
תדברי איתו על זה
אם את החברה הראשונה או השניה שלו אני חושבת שזה לגיטימי שהוא טיפה יותר יתבייש גם יכול להיות שהוא לא מתבייש דווקא בך אולי הוא סתם מתבייש להכיר אותך לחברים. תשאלי אותו על זה.
תלוי, כמה זמן אתם יוצאים?
אם אתם בהתחלה, זה לגיטימי, כי יכול להיות שהוא ירצה להכיר אותך רק שזה יתבשל למערכת יחסים יציבה יותר.
אם זה כבר מערכת יחסים יציבה, זה כן מעורר סימני שאלה.
לא בהכרח מתבייש אולי החברים שלו פח אשפה והוא מודע ולא בא לו שתכירי אותם
אבל תשאלי למה ומה הקטע אם הוא יתחמק כנראה שהוא מתבייש או שהוא מסתיר משהו, כמה זמן אתם יוצאים?
שואל השאלה:
איך לשאול אותו
אנונימית
שואל השאלה:
חודשיים
אנונימית
פשוט תשאלי אותו כזה "מה אתה לא רוצה להכיר אותי לחברים שלל" או משהו כזה צא יודעת
תנסי לעקוץ לגבי זה בנושא שיחה שקשור לזה
דגל אדום סיס
יכול להיות שהוא מפחד שהם "יקחו" לו אותך