11 תשובות
זה לא מחר
אני בצבא אז כאילו לא
זה ביום חמישי לא מחר
ואני רוצה לבכות לא רוצה לראות את הילדים מהכיתה שלי
זה לא נתפס כי לא חוזרים מחר
יכול להיות תהיה שביתה עד ה10/20 בספטמבר
למה אתה מדבר שטויות
מקווה שלא תבואי בטעות לבית הספר מחר כי מתחילים בחמישי
זה לא מחר דיי לחפור
בחמישי
ולא ממש
רק ביום חמישי, לא מחר