5 תשובות
אם את/ה באמת אוהב/ת את זה, אז יהיה לך קל
עם רצון, יכולת והתמדה אני מבטיח שאת/ה יכול/ה לעשות את זה
ערבית סבבה
ביולוגיה......
ערבית זה אחלה, ביולוגיה צריך יותר השקעה, אם את מסוגלת להתמיד ולהשקיע, לא תיהיה בעיה
אני לא הייתי בביולוגיה אבל שמעתי קשה רצח
ערבית כן הייתי, היה לי קשה מאוד והחומר של הבגרות נוראי, לא הייתי בוחר בזה