8 תשובות
שואל השאלה:
אמרתי לא היה עסוק ונזכר לדבר איתי רק בערב לפהי שאתם כותבים תקראו מה קשה להבין
אנונימית
הוא היה בעבודה 12 שעות, והתקשר אלייך כשיצא
אני חושבת שהוא בסדר גמור
גם אם הוא לא היה מאוד עסוק בעבודה לא תמיד רוצים להתחיל עכשיו שיחה של פטפוט. ואולי זה גם לא נעים לו מהסביבה
שואל השאלה:
הןא תמיד מדבר איתי בעבודה
אנונימית
אז הנה זה גם עונה לך
הוא כנראה אוהב אותך וכיף לו לדבר איתך
יום אחד הוא רצה קצת זמן לעצמו או לפטפט עם החברים בעבודה או לראות סדרה בטלפון. זה בסדר ולגטימי
אם הוא היה בעבודה ולא התקשר אלייך איך את יודעת שהוא היה עסוק
שואל השאלה:
היה בעבודה ולא היה עסוק ולא התקשר כל היום והוא התקשר רק ב6 בערב דיברנו שעה ועוד מעט הוא מתקשר שוב
אנונימית
הוא עבד אבל הוא לא היה עסוק? מתי הוא אמור להתקשר אליך
היית אצלו בעבודה? איך את יודעת שהוא לא היה עסוק?
אני הייתי מעריכה את העובדה שאחרי שהוא עבד 12 שעות הוא עדיין זוכר להתקשר אלי...