וואי תקשיבו עשיתי החלקה ביתית ושורף לי ומגרד לי כל הראש
זה פעם שנייה שאני עושה ופעם ראשונה לא היה ככה בכלל לא הרגשתי את החומר פעם קודמת ועכשיו זה בלתי נסבל על הראש וזה אותו חומר אני יודעת שזה בלי פורמלין כי זה החלקה שמאושרת ע"י משרד הבריאות וגם אפשר לראות באתר שלהם שהיא מאושרת פשוט שמתי על הקרקפת כנראה ולא אמורים אבל איך אפשר שלאאאא וקיצר הצילו