5 תשובות
בסדר אין ככ מה לעשות חוץ מלחכות שיסתדר העיקר שאת מטפלת בזה עכשיו
את רק בתחילת החיים את לא בת 50, הכל בסדר תטפלי, כמה שנים כבר יהיו לך שיניים למופת
עדיף מאוחר מאשר לעולם לא נכון? זה ייקח זמן אבל בסופו של דבר את תגיעי לרגע הזה שבו זה יראה כמו שאת רוצה ואז את פשוט תסיימי עם הטיפולים האלו, זה ישאר ככה כל עוד תשמרי על זה ולדעתי זה שווה את זה. לפחות אם לא היית מתחילה עכשיו זה היה לוקח הרבה יותר זמן ואין מה לעשות לגבי העבר ובעיות עם השיניים זה דבר מאוד נפוץ, אז תשמחי שלפחות יש לך איך לטפל במה שמפריע לך עכשיו :)
אם זה רק עניין של זמן שנה כבר תשפר משמעותית מה שצריך לטפל בלי גשר
תטפלי במה שאפשר כאילו תתחילי
אם זה עניין כספי יקח קצת יותר זמן כי צריך לחסוך כנראה
עזבי גם חבר בתקופה הזאת תגלי את עצמך אחרכך תכניסי מערכות יחסים
לדעתי שנתיים בערך מאז שישימו לך גשר והכל יסתדר את גם יכולה לצאת עם מישהו תוך כדי שיש לך גשר יש בנות עם גשר שיש להן חבר
תקשיבי זה עניין של זמן תנסי ללכת לעבוד או לבקש עזרה מההורים שלך ונגיד השיניים למטה אם תשימי גשר בסוף מתיישרות מהר מאוד תוך חודש וזה יראה הרבה יותר טוב תוך שנה
היי את רק בת 19 לא 35,
תוך שנה כבר יראו שיפור ותוך שנתיים את יכולה כבר להיות בסיום התהליך ולהכיר גבר.
ושתדעי שיש המון גברים שגשר לא מפריע להם בכלל ויש גם כאלו שזה אפילו מעלה להם(תקראי בתגובות של הודעות פה בנושא גשר).
בהצלחה!