5 תשובות
לא אשקר הקליפ קצת משעמם.. אבל השיר ממש טוב! קצב אראנדבי כמו שאני אוהבת.. והוא קליט, ממש אחלה של שיר!
מהמם
אהבתי ממש
לא אהבתי
אנונימית
השיר יפה.
CUP
שמעתי אותו לפני איזה חצי שעה
שיר נהדר
eom