5 תשובות
לא אשקר הקליפ קצת משעמם.. אבל השיר ממש טוב! קצב אראנדבי כמו שאני אוהבת.. והוא קליט, ממש אחלה של שיר!
מהמם
אהבתי ממש
אהבתי ממש
לא אהבתי
אנונימית
השיר יפה.
שמעתי אותו לפני איזה חצי שעה
שיר נהדר
שיר נהדר
באותו הנושא: