5 תשובות
תנשמי אוויר, תשבי ותשתי משהו קר כדי להירגע.
נשימות
קודם כל טיפול פסיכולוגי
דבר שני לנשום להגיד לעצמך זה בסדר שאני מקבלת חרדה אבל להבין שזה רק חרדה לא יקרה כלום ...ככה כל פעם תנסי לנשום או לספור שילוב תעשי באמת משהו שעוזר לך הזמן החרדה ...
דבר שני לנשום להגיד לעצמך זה בסדר שאני מקבלת חרדה אבל להבין שזה רק חרדה לא יקרה כלום ...ככה כל פעם תנסי לנשום או לספור שילוב תעשי באמת משהו שעוזר לך הזמן החרדה ...
תחשבי על מה שמרגיע אותך ותנשמי נשימות עמוקות ותספרי אותן יש מלא אנשים שזה עוזר להם
תרגעי תנשמי עמוק יש לידך מקום שאת יכולה לשטוף בו פנים? לשתות מים?