4 תשובות
1
12 1
אם את רוצה לדאוג לבריאות שלך עדיף לא להיות בשמש ישירה יותר מ-20 דק' רצופות ללא הגנה.
בכללי המטרה של להשתזף היא לא בריאה אבל החלטה שלך.

בנוגע לשיזוף בריא עדיף להשתזף בין השעות 8:00-11:00 / מהשעה 16:00- שמחשיך. (בערך)

בכללי תמיד כדאי למתן את החשיפה לשמש נגיד כל יום שעה וכמובן עם הגנה ולא לשכוח לשתות.

אם את רוצה שיזוף 'אכזרי' חזק אז בין השעות 11:00-16:00 בערך...
ובבקשה לא לשכוח לשים הגנה מהשמש. (בבקשה לא שמני שיזוף)

הייתי ממליצה לך לקרוא קצת באינטרנט על הסכנות הטמונות בשיזוף ואיך להגן על עצמך אם בכל זאת בחרת להשתזף.

תשמרי על עצמך (:
CUP
אחר הצהריים, הרבה יותר בריא!!! עדיף בכללי לא להשתזף