4 תשובות
בספורט יש בגרות אז את צריכה פטור קבוע אחרת תצטרכי להשלים בהמשך
ולא נראה לי שנותנים פטור זמני ככ בקלות בלי בדיקות ובלי כלום, אולי לשיעור אחד שניים אם את חולה או משהו כזה
ולא נראה לי שנותנים פטור זמני ככ בקלות בלי בדיקות ובלי כלום, אולי לשיעור אחד שניים אם את חולה או משהו כזה
שואל השאלה:
אוף אז איך אני מוציאה פטור?
אני ממש לא רוצה להיות בשיעורים השנה
אני אנמית אולי זה יכול לעזור איכשהו?
אוף אז איך אני מוציאה פטור?
אני ממש לא רוצה להיות בשיעורים השנה
אני אנמית אולי זה יכול לעזור איכשהו?
אנונימית
האמת שלא נראה לי שקשה להוציא פטור אבל תקחי בחשבון שצריך לעשות בגרות עיונית במקום.
למה שתוציאי פטור? זאת בגרות כלכך פאקינג קלה לא חשוב כמה את בכושר
החלק העיוני הקצר - קליל, משננת טיפה חומר ואז מנצלת את העובדה שזה שאלון אמירקאי ומקבלת כנראה מינימום 60
מעשי - מורים לא מכשילים אף אחד, גם מי שעובר את הזמן של המדידות הדרושות
זאת בגרות קלילה רצח, ופטור מבגרות הוא קשה יותר כי במקום זה את צריכה לכתוב עבודה של לפחות 30 עמודים על נושא כלשהו בספורט
החלק העיוני הקצר - קליל, משננת טיפה חומר ואז מנצלת את העובדה שזה שאלון אמירקאי ומקבלת כנראה מינימום 60
מעשי - מורים לא מכשילים אף אחד, גם מי שעובר את הזמן של המדידות הדרושות
זאת בגרות קלילה רצח, ופטור מבגרות הוא קשה יותר כי במקום זה את צריכה לכתוב עבודה של לפחות 30 עמודים על נושא כלשהו בספורט
אנונימית
באותו הנושא: