17 תשובות
הבנות פה יגידו לך שלא, זכור ששאלות היפותטיות מביאות לתשובות היפותטיות.
ושהילדות פה נכות בשכל
ושהילדות פה נכות בשכל
אנונימית
תיראה ככה זה אצל בנות
אם אתה חתיך ומתחיל איתם הכל טוב
ואם אתה מכוער ומתחיל איתם זה הטרדה מינית
אם אתה חתיך ומתחיל איתם הכל טוב
ואם אתה מכוער ומתחיל איתם זה הטרדה מינית
אנונימי
בנות לא אוהבת שמישהו מכוער מתחיל איתן, זה אומר שאתה חושב שיש לך סיכוי איתו.. שאתה חושב שאתה בליגה שלהן.
זה מעליב עבורן
זה מעליב עבורן
אנונימית
מפשט פתיחה כזה מקורי
שהוא שנון ומצליח להצחיק אותי, מבקש תאינסט שלי
זה ממש לא עניין של טעם, יופי הוא אובייקטיבי ומחולק ל3 תת קטגוריות:
chad
normies
sub-5
כל אחד כולל אלמנטים כמו סימטריה, עור, מבנה עצמות וכדומה.
האבולוציה והברירה הטבעית הביאה לכך שהמין שדואג לילדים יהיה הסלקטיבי יותר (ראה ערך תאוריית ההורות)
לכן נקבות ביולוגית נמשכות לגברי "אלפא"
chad
normies
sub-5
כל אחד כולל אלמנטים כמו סימטריה, עור, מבנה עצמות וכדומה.
האבולוציה והברירה הטבעית הביאה לכך שהמין שדואג לילדים יהיה הסלקטיבי יותר (ראה ערך תאוריית ההורות)
לכן נקבות ביולוגית נמשכות לגברי "אלפא"
אנונימית
^^מה זה sub-5?
אנונימי
זה שאת סתומה ולא מבינה "מילים לא מובנות" זה לא בעיה שלי. תלמדי אנגלית
אנונימית
מן הסתם שאת סתומה, אם היית חכמה היה בך יצר סקרנות טבעית ולומדת אנגלית מלכתחילה ומבינה (:
אנונימית
מן הסתם שאני אשפוט אותך לפי התשובה, אז לפי מה? חחח
את הכי מטומטמת שראיתי פה, בטח את מקבלת ביטוח לאומי
את הכי מטומטמת שראיתי פה, בטח את מקבלת ביטוח לאומי
אנונימית
טוב שאת מודעת שאת סתומה
את בטח בוכה עכשיו גם
את בטח בוכה עכשיו גם
אנונימית
היי את ניראת נחמדה וממש באלי לנסות להכיר אותך
את בעניין?
את בעניין?
אין דרך פשוט לבוא ולהגיד את מה שאתה מרגיש ועם ביטחון
ווטפ מה נסגר עם התשובות פה אל תכלילו לא כל הבנות בוחנות לפי יופי
ווטפ מה נסגר עם התשובות פה אל תכלילו לא כל הבנות בוחנות לפי יופי
הן היו רוצות שחתיך יתחיל איתן.
הרוב במראה, אם אתה נראה ממוצע ומטה? תוותר
הרוב במראה, אם אתה נראה ממוצע ומטה? תוותר
אנונימית
אל תשלחו את ידידות שלכן,זה קרה לי פעם ש3 בנים שלחו אליי ידידה שלהם והיא ביקשה את האינסטה שלי בשבילהם. תבואו עם ביטחון ותגידו כזה "את ממש יפה" תחמיאו
לא יודעת יש מן תחושה כזאת אבל לבוא בגישה חיובית חייכנית מצחיקה וואלה אותי כבשת
אנונימית
שיבוא
"היי, מה קורה, ראיתי אותך ומצאת חן בעיניי
אני מעוניין להכיר אותך"
משהו בסגנון הזה.
"היי, מה קורה, ראיתי אותך ומצאת חן בעיניי
אני מעוניין להכיר אותך"
משהו בסגנון הזה.
אנונימית
באותו הנושא: