4 תשובות
מאמינה שכן לפחות ממה שקראתי והבנתי בערך
אמור להיחשב
אוקיי ואמרתי שלפי מה שקראתי והבנתי אז כן אני לא בטוחה כי אולי לא הבנתי נכון אז הוספתי מאמינה
שואל השאלה:
אני לא שאלתי אם את מאמינה שכן אני שאלתי אם כן או לא