16 תשובות
למה?
הם צריכים לגדל אותך לא לצפות בטיקטוק יש להם חיים
הכוונה נראה לי שיסכימו טיקטוק^
אה כן עכשיו שאני חושב על זה נשמע יותר הגיוני
שואל השאלה:
כן הכוונה שיהיה לי טיקטוק
כן הכוונה שיהיה לי טיקטוק
זה קשה כי זה חרא אפליקציה
זה מעביר זמן ויש סרטונים מצחיקים כמו ביוטיוב לא יודע
יש מלא דברים אחרים כמו שורטס וinstagram reels
תשתמש ביוטיוב שורטס
בכללי טיקטוק זה חרא אפליקצייה -
בכללי טיקטוק זה חרא אפליקצייה -
שואל השאלה:
ביוטיוב זה כל פעם מראה לי את אותו הדבר
ביוטיוב זה כל פעם מראה לי את אותו הדבר
זה לא אמור לקרות
אם זה קורה, אומר שמי שהעלה את הסרטון רוב הסיכויים סאפמר
פשוט תעבור לסרטון הבא
תשים לייקים ודייסלייקים
ככה האלגוריתם יבין מה אתה אוהב (אני שמה רק לייקים לרוב אבל זה לא קריטי)
אם זה קורה, אומר שמי שהעלה את הסרטון רוב הסיכויים סאפמר
פשוט תעבור לסרטון הבא
תשים לייקים ודייסלייקים
ככה האלגוריתם יבין מה אתה אוהב (אני שמה רק לייקים לרוב אבל זה לא קריטי)
נדפק לך הואצאפ
זה פשוט לא אמור לקרות
זה פשוט לא אמור לקרות
שואל השאלה:
ואיך אני מתקנת את זה?
ואיך אני מתקנת את זה?
מוחקת ומתקינה מחדש לדעתי-
שואל השאלה:
?
?
שואל השאלה:
אוקיי תודה ונגמרו לי השאלות להיום מישהו יודע למה שטני נכנסת לוואטצאפ ולארכיון זה מוציא אותי מהוואטצאפ
אוקיי תודה ונגמרו לי השאלות להיום מישהו יודע למה שטני נכנסת לוואטצאפ ולארכיון זה מוציא אותי מהוואטצאפ