8 תשובות
בלתי אפשרי, בהצלחה!!!!!
להתכונן לשים זין
זוכרים שזה רק תאריך, ואת תחזירי לשנה מצויינת! | יהיו לך מלא חברים חדשים.
לא לקום לבית ספר
לתכנן מפגשים עם חברים בימים הראשונים כדי שיהיה משהו להתרגש לקראתו
לקחת את זה בצורה הכי טובה שיש
סובלים בשקט.. בית ספר זה חרא דברר ויש מצב שאני מתחילה אותו באשפוז אז סבבה לי , תהנו חברס חחח;)
אני לא מוכנה נפשית בכלל