6 תשובות
יגידו בטח ברביעי בלילה- חמישי בבוקר:(
הלוואי
הלוואי
יגידו ביום רביעי בערב
כנראה שיהיה שביתה רצינית במהלך השנה אבל ממש בשבטע הראשון אני לא חושב ..
מחזיקה אצבעות שתהיה שביתה כל השנה חח
לאא:(
מסיבת בכי
למה למה!
מסיבת בכי
למה למה!
אני מניחה שיפתחו את השנה כרגיל
באותו הנושא: