6 תשובות
בואי נתאבד עליהם עם רימונים וטילים
הכי הרבה שאת יכולה לעשות זה לפרסם הפגנה של תלמידים על משהו במערכת החינוך, וארגון שביתה של תלמידים
לעשות הפגנה ולא להגיע ב1.9
לא צריך יעשו לבד:)
סתם חחח, ברצינות עכשיו-
תנסחי הודעה, תחשבי על מה בדיוק את שובתת, תפיצי לתלמידים ואל תגיעו
תתקשרי לחמאס