7 תשובות
יש לי בעיקר אחרי שאני עושה ספורט אני לא יודעת למה
אנונימית
מנסים להבין שאוכל לא יפתר לנו את הבעיות אלא רק אנחנו ושאנחנו צריכים להתמודד איתם, נסי לשנות את הגישה שלך והמחשבה שלך לאותה סיטואציה שאת חווה קחי אותה ואם את רואה אותה בצורה הכי שלילית שיש תהפכי את זה לצורה הכי חיובית שיש ותאמיני בזה!
אני כל כך מצטערת בובי, גם לי יש את זה וחשוב שתביני שלמי שאין את זה ולא היה לו בעבר, לא עושה משהו כדי שלא יהיה לו את זה מי שהתגבר עשה משהו כדי לצאת מזה.
אנונימית
לכולם יש אכילה רגשית במידה מסויימת השאלה באיזה רמה זה
אנונימית
כן, יש לי.
CUP