11 תשובות
שואל השאלה:
את זה אני יודע אבל אני מדבר על התפילה עצמה^
את זה אני יודע אבל אני מדבר על התפילה עצמה^
אנונימי
בזמן ההנחה עצמה כשאתה מניח את של יד צריך לשבת ואת של ראש צריך לעמוד אחרי שסיימת להניח אתה יכול לעמוד או לשבת לפי בחירתך ואותו דבג כשאתה מוריד אותם כשאתה מוריד את של גאש לעמוד וכשאתה מוריד את של יד לשבת
לפי הספרדים כמובן תודה לאנונימי שהזכיר
לפי הספרדים כמובן תודה לאנונימי שהזכיר
^^ אז זה כבר לא משנה (לגבי הקטע שהבאת ""קדש לי כל בכור"). ולגבי ההנחה כבר כתבו לך.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימי
^^^ ציין שזה לפי ספרדים.
אנונימי
בוצע^
^ תודה!
אנונימי
תלוי בעדה.
לפי האשכנזים: להניח הכל בעמידה.
לפי הספרדים: להניח של יד בישיבה, ושל ראש בעמידה.
לשני הדעות צריך בעמידה כשמניחים של ראש.
לפי האשכנזים: להניח הכל בעמידה.
לפי הספרדים: להניח של יד בישיבה, ושל ראש בעמידה.
לשני הדעות צריך בעמידה כשמניחים של ראש.
שואל השאלה:
פשוט לקרוא הכל בישיבה ?
פשוט לקרוא הכל בישיבה ?
אנונימי
לא
כן בעמידה
אנונימי
באותו הנושא: