35 תשובות
מסכימה
לא, נצרות זו דת מגעילה, החגים של היהדות מעולים ומדהימים ואני אישית חושב שהם יותר טובים❤
לא כל כך
החגים שלנו הרבה יותר טובים
החגים שלנו הרבה יותר טובים
בתור חצי נוצריה אני מסכימה, יותר כיף לי בחגים הנוצריים במשפחה
כל כך נכון
לא מסכימה
אני ממש אוהבת את החגים שלנו~~! יש אווירה משפחתית ומיוחדת לכל חג 3>
אני ממש אוהבת את החגים שלנו~~! יש אווירה משפחתית ומיוחדת לכל חג 3>
לא, כי אצלם זה מבוסס על משהו לא אמיתי ואצלנו זה מצוות ה' יתברך.
אנונימי
שואל השאלה:
גם לנוצרים יש אווירה משפחתית בחגים...
אבל בסדר מקבל את כל הדעות
גם לנוצרים יש אווירה משפחתית בחגים...
אבל בסדר מקבל את כל הדעות
^תאמת שאני לא יודעת לגבי מה קורה אצלהם.. אני לא נוצריה אז מעולם הנושא לא עיניין אותי
מה שאני יודעת זה שביהדות החגים מלאים שמחה, מלאים משפחתיות ואחדות, מלא סיפורים מעניינים מהעבר, וכמובן- מלאא אוכל טעים!
זה איך שאני רואה את החגים שלנו❤
וכמובן, מקבלת ומכבדת את הדעה שלך
כי אני לא יכולה לפסול משהו שאני לא מכירה.. אז אני לא אתווכח~
מה שאני יודעת זה שביהדות החגים מלאים שמחה, מלאים משפחתיות ואחדות, מלא סיפורים מעניינים מהעבר, וכמובן- מלאא אוכל טעים!
זה איך שאני רואה את החגים שלנו❤
וכמובן, מקבלת ומכבדת את הדעה שלך
כי אני לא יכולה לפסול משהו שאני לא מכירה.. אז אני לא אתווכח~
שואל השאלה:
בסדר מקובל כל דעה אני פשוט טיפה קראתי על החגים שלהם ואני חייב להגיד שהקונספט שלהם ממש טוב דווקא
בסדר מקובל כל דעה אני פשוט טיפה קראתי על החגים שלהם ואני חייב להגיד שהקונספט שלהם ממש טוב דווקא
^
חג הוא לא "קונספט" הוא חלק מאמונה.
חג הוא לא "קונספט" הוא חלק מאמונה.
אנונימי
איזה חגים אם מותר לי לשאול
אנונימי
שואל השאלה:
אגב לא יודע אם כבר אמרתי את זה בעבר
אחלה תמונה mi-any
אגב לא יודע אם כבר אמרתי את זה בעבר
אחלה תמונה mi-any
^חחח תודהה רבהה❤
שואל השאלה:
האלווין
השנה החדשה
חג המולד
חג הפסחא
חג ההודיה
לא יודע אני אוהב אותם למרות שאני לא חוגג אותם^^^
האלווין
השנה החדשה
חג המולד
חג הפסחא
חג ההודיה
לא יודע אני אוהב אותם למרות שאני לא חוגג אותם^^^
אתה לא חוגג אותם משמע אתה לא יודע את האווירה בחג הזה, כל הידע שלך בטח מסרטים וסדרות.
תנסה לחגוג חג יהודי ותראה כמה אושר זה
תנסה לחגוג חג יהודי ותראה כמה אושר זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני חוגג אותם 16 שנה אחי
אני חוגג אותם 16 שנה אחי
אתה לא מתנהג ככה
ungreatful af
ungreatful af
אנונימי
שואל השאלה:
אולי כי אין לי באמת משהו סנטימנטלי כלפיי החגים שלנו אני חוגג אותם כי אני מורגל ככה
אולי כי אין לי באמת משהו סנטימנטלי כלפיי החגים שלנו אני חוגג אותם כי אני מורגל ככה
שואל השאלה:
ואגב אני ראיתי אותם כי יש לי חבר נוצרי מחו"ל בדיסקורד שצילם בווידאו את החגים שלו עם המשפחה
ואגב אני ראיתי אותם כי יש לי חבר נוצרי מחו"ל בדיסקורד שצילם בווידאו את החגים שלו עם המשפחה
האלווין- יש לנו פורים
השנה החדשה- ברוב המקרים חוגגים אותו בארץ אז אין על מה להתבכיין
חג המולד- את זה אין לנו אבל לפי דעתי חנוכה עדיף
חג הפסחא- מה אתה ילד
חג ההודיה- זה בכלל חג אמריקאי לא נוצרי (תקרא קצת היסטוריה)
יש עוד מלא חגים אחרים שאתה לא הזכרת מהסיבה הפשוטה שכל הידע שלך בא מסרטים וסדרות
השנה החדשה- ברוב המקרים חוגגים אותו בארץ אז אין על מה להתבכיין
חג המולד- את זה אין לנו אבל לפי דעתי חנוכה עדיף
חג הפסחא- מה אתה ילד
חג ההודיה- זה בכלל חג אמריקאי לא נוצרי (תקרא קצת היסטוריה)
יש עוד מלא חגים אחרים שאתה לא הזכרת מהסיבה הפשוטה שכל הידע שלך בא מסרטים וסדרות
אנונימי
^
חג הפסחא , פשוט למצוא את האפיקומן של פסח וזהו
חג הפסחא , פשוט למצוא את האפיקומן של פסח וזהו
אנונימי
שואל השאלה:
אחי אני ירדתי עלייך שאתה אוהב את החגים שלנו? לא, נכון? אז יש לך בעיה שאני אוהב חגים של נוצרים ואם אתה רוצה אז גם אמריקאים אז תקח פתק תרשום עליו את התלונה שלך ותשים אותו במחלקת התלונות
אחי אני ירדתי עלייך שאתה אוהב את החגים שלנו? לא, נכון? אז יש לך בעיה שאני אוהב חגים של נוצרים ואם אתה רוצה אז גם אמריקאים אז תקח פתק תרשום עליו את התלונה שלך ותשים אותו במחלקת התלונות
^
איזה התנהגות של ילד קטן אני מת
איזה התנהגות של ילד קטן אני מת
אנונימי
שואל השאלה:
אחי אני אוהב חגים של נוצרים בסדר יש לך בעיה תתמודד
אחי אני אוהב חגים של נוצרים בסדר יש לך בעיה תתמודד
גוי מסריח, בוגד בדת
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא בוגד בדת כי מעולם לא האמנתי בה ולא יעזור לך לקרוא לי גוי
אני לא בוגד בדת כי מעולם לא האמנתי בה ולא יעזור לך לקרוא לי גוי
אחי לפני שאתה אומר מלים תבדוק את החגים. לא הכל כמו שאתה חושב. החיים הם לא סרט
אנונימי
יהודי נולד יהודי ונשאר יהודי. אתה לנצח יהודי מצחיקול. זה שאתה לא מאמין לא משנה שום דבר
אנונימי
מעדיפה את שלנו
חולה על חנוכה ומעדיפה את פורים על הלווין
יש גם יותר חגים בשנה
חוץ מהקטע של השמירה ששומרים ימים מסויימים בחגים כמו שבת אני יותר אוהבת את החגים שלנו אני גם אוהבת ממש את ראש השנה וסוכות וחול המועד פסח
חולה על חנוכה ומעדיפה את פורים על הלווין
יש גם יותר חגים בשנה
חוץ מהקטע של השמירה ששומרים ימים מסויימים בחגים כמו שבת אני יותר אוהבת את החגים שלנו אני גם אוהבת ממש את ראש השנה וסוכות וחול המועד פסח
שואל השאלה:
אז אם אני יהודי למה אתה קורא לי גוי
אז אם אני יהודי למה אתה קורא לי גוי
כי אתה מתנהג כמו גוי, זה למה הוספתי שאתה בוגד בדת,
מנת משכל נמוכה יש לך, ממה שאני מבין.
מנת משכל נמוכה יש לך, ממה שאני מבין.
אנונימי
שואל השאלה:
בקיצור אחי בוא נסכם את זה ככה אתה חושב שהחגים שלנו יותר טובים, אני חושב אחרת ונסיים את הריב הזה, אין לי כוח לריב
בקיצור אחי בוא נסכם את זה ככה אתה חושב שהחגים שלנו יותר טובים, אני חושב אחרת ונסיים את הריב הזה, אין לי כוח לריב
נע
כאילו חוץ מפורים
לא סובל משלוחי מנות
זה סיוט
אבל היי
לנוצרים אין חג שמוקדש לשמן
אני הצחקתי את עצמי עכשיו
כאילו חוץ מפורים
לא סובל משלוחי מנות
זה סיוט
אבל היי
לנוצרים אין חג שמוקדש לשמן
אני הצחקתי את עצמי עכשיו
^אני לא מעדיף חג ארנבות וביצים
פשוט
משלוחי מנות
זה דבר מיותר
כאילו אני יכול לעשות חפש את המטמון מתי שבא לי
למה אני צריך חג בשביל זה
פשוט
משלוחי מנות
זה דבר מיותר
כאילו אני יכול לעשות חפש את המטמון מתי שבא לי
למה אני צריך חג בשביל זה