13 תשובות
כולם אותו דבר
למה לא בעצם
לא פגשת את כל הישראליות אז חבל להכליל
ומי שעפה על עצמה זה בגלל ביטחון עצמי מופרז יש גם בנים כאלה
ומי שעפה על עצמה זה בגלל ביטחון עצמי מופרז יש גם בנים כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
את לא יודעת. אולי פגשתי
את לא יודעת. אולי פגשתי
מסכימה עם $uicidle boy$
תהיה בטוח שלא פגשת+הכרת 4 מיליון איש אז אין לך איך להכליל.
אנונימית
יש כמות מכובדת שהם סבבה אבל ביחס למדנות אחרות כן בנות פה ממש קשות
אנונימי
כי יש להן ביטחון עצמי?
זה לא עניין של ביטחון עצמי זה עניין של להיות בן אדם רע כבר
שאלה טובה
אני מניח שפשוט החברה הישראלית התרגלה להיות פרו-להטב, פרו-נשים ..
ואם אתה מביע דעה - בשנייה אחת מורידים אותך.
ככ הרבה בנות בארץ הזו יכולות לעשות מה שבא להן בנושאים האלה, ולאף אחד אין אפשרות להגיב, כי פשוט יבטלו אותך.
ועכשיו שאתה שואל שאלה לגיטימית על בנות נרקיסיסטיות, יהיה לך מינוסים על כל מי שיגיד שאתה צודק
אני מניח שפשוט החברה הישראלית התרגלה להיות פרו-להטב, פרו-נשים ..
ואם אתה מביע דעה - בשנייה אחת מורידים אותך.
ככ הרבה בנות בארץ הזו יכולות לעשות מה שבא להן בנושאים האלה, ולאף אחד אין אפשרות להגיב, כי פשוט יבטלו אותך.
ועכשיו שאתה שואל שאלה לגיטימית על בנות נרקיסיסטיות, יהיה לך מינוסים על כל מי שיגיד שאתה צודק
שואל השאלה:
וואלה כע
וואלה כע
יש להן על מה
כי הן צ'אחלות
לא חסר כאלה גם בחו''ל
לא חסר כאלה גם בחו''ל