13 תשובות
שואל השאלה:
אני מעדיפה שבוע הבא כן
כי החום יירד
אבל האם זה אסור כי זה לא גילוח לפני יום
אני מעדיפה שבוע הבא כן
כי החום יירד
אבל האם זה אסור כי זה לא גילוח לפני יום
אנונימית
שואל השאלה:
גילחתי כל הגוף חוץ מעורף וישבן ופס ישבן שהיא מגלחת לי
גילחתי כל הגוף חוץ מעורף וישבן ופס ישבן שהיא מגלחת לי
אנונימית
בכל מקום יש כללים אחרים, אבל בעקרון זה סבבה לדעתי פשןט תבואי חלקה לפני הטיפול
שואל השאלה:
אוקי אבל זה לא נורא אם כבר עבר שבוע וגילחתי את רוב הגוף זה לא מסוכן או משהו נכון
בזמן הזה (שבוע) לא באמת יצמח לי
אוקי אבל זה לא נורא אם כבר עבר שבוע וגילחתי את רוב הגוף זה לא מסוכן או משהו נכון
בזמן הזה (שבוע) לא באמת יצמח לי
אנונימית
לא מסוכן בכלל, ברוב המקומות שאני שמעתי יש הבדל של חודשיים מטיפול לטיפול חודש ראשון אסור לגלח ובחודש השני מותר כל החודש עד הטיפול
שואל השאלה:
אה וואלה יפה לא ידעתי אבל נכנסתי לחודש שלישי כבר אז אם התגלחתי ולא אעשה טיפול רק בעוד שבוע זה לא כזה נורא?
אה וואלה יפה לא ידעתי אבל נכנסתי לחודש שלישי כבר אז אם התגלחתי ולא אעשה טיפול רק בעוד שבוע זה לא כזה נורא?
אנונימית
בכלל לא ואת את בחודש שלישי את בטח כבר בטיפול מתקדם לא? הכל טוב אל תחששי מזה זה בסך הכל לייזר רק תזהרי לא להשתזף
שואל השאלה:
בסדר תודה
האמת הייתי צריכה אחרי חודשיים וחצי לבוא אבל לקחתי אנטיביוטיקה כי הייתי חולה ולא ידעתי אם מותר לעשות אז חיכיתי קצת.. ועכשיו יש גל חום וזה יסגור לי תחודש ה3
בסדר תודה
האמת הייתי צריכה אחרי חודשיים וחצי לבוא אבל לקחתי אנטיביוטיקה כי הייתי חולה ולא ידעתי אם מותר לעשות אז חיכיתי קצת.. ועכשיו יש גל חום וזה יסגור לי תחודש ה3
אנונימית
בהצלחה
לא הכל בסדר רק אל תזהרי מיותר מידי שמש חיים
על איזה אזור את מדברת?
שואל השאלה:
אני מפחדת מהחום הזה שלא יהיה לי זיעה ויגרם לי נזק או משהו
אני מפחדת מהחום הזה שלא יהיה לי זיעה ויגרם לי נזק או משהו
אנונימית
אז תעשי שבוע הבא?
באותו הנושא: