16 תשובות
כל אחת ומה שעושה לה טוב
כן
כן זה בסדר גם יותר ממסקרה , תעשי מה שטוב לך
היום בנות מתאפרות מגיל יותר קטן
היום בנות מתאפרות מגיל יותר קטן
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אני עושה את זה רק בשביל להדגיש טיפה את הריסים
אני אוהבת טבעי...
אני יודעת אבל אני עושה את זה רק בשביל להדגיש טיפה את הריסים
אני אוהבת טבעי...
אנונימית
זה בסדר~
זה לא מוגזם מידי הכל טוב (;
זה לא מוגזם מידי הכל טוב (;
כן
זה באמת מה שעשיתי כל הזמן
ברור, כל אחת ומה שטוב לה.
אני כבר בכיתה ו התחלתי לשים מסקרה כל יום לבית ספר וזה נורמלי לגמרי לדור שלנו
אני כבר בכיתה ו התחלתי לשים מסקרה כל יום לבית ספר וזה נורמלי לגמרי לדור שלנו
זה בסדר.
אבל לא כדאי כל יום לשים מסקרה. זה לא טוב לעיניים.
אם באמת את רוצה רק הדגשה בקטנה אז יש מסקרה שקופה בלי צבע.
לא לשכוח שאסור לישון עם איפור. לפני שינה להוריד את האיפור.
אבל לא כדאי כל יום לשים מסקרה. זה לא טוב לעיניים.
אם באמת את רוצה רק הדגשה בקטנה אז יש מסקרה שקופה בלי צבע.
לא לשכוח שאסור לישון עם איפור. לפני שינה להוריד את האיפור.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!!
^במיוחד לך עזרת לי מאוד
מסקרה שקופה לא פוגעת בעיניים?
תודה רבה לכולם!!
^במיוחד לך עזרת לי מאוד
מסקרה שקופה לא פוגעת בעיניים?
אנונימית
כן ברור כל אחת ומה שטוב לה.
לא הבנתי מה הבעיה
גם מסקרה שקופה פוגעת בעיניים.
רשמתי שקופה כדי שהריסים יהיו מודגשות אבל עם מראה פחות 'מתאמץ' יותר טבעי כזה.
המסקרות עם הצבע השחור וכו'... יותר מכבידות על העין.
רשמתי שקופה כדי שהריסים יהיו מודגשות אבל עם מראה פחות 'מתאמץ' יותר טבעי כזה.
המסקרות עם הצבע השחור וכו'... יותר מכבידות על העין.
שואל השאלה:
הבנתי
תודה רבה!
הבנתי
תודה רבה!
אנונימית
בכיף (: