6 תשובות
אני הלכתי ולא היה
כמעט ואין כלום
אין כבר הייתי עכשיו
עונת המדוזות נגמרה כבר בכל החופים בארץ
זה רק ביולי
אני חושבת שכבר בקושי
באותו הנושא: