התחברות הרשמה

אמרו מה עם השביתה?

28 באוגוסט 2022, 23:13
שביתהשביתותחינוך    
7 תשובות
לא
princess_
נופ
y
yellow_kid
לא
ש
שחרכהן
לא
w
w41k3r #76267 (Au/Ra)
לא
P
Puncha
לא
A
Almogit
לא
ש
שחרכהן
באותו הנושא:
מי שראה עכשיו חדשות, אמרו שהשביתה חזרה?
גם לכם המחנכים אמרו שהשביתה מחר זה בטוח?
למה כולם אמרו שהשביתה מבוטלת? היא התבטלה או לא? תגיבו רציני אבל
אמרו שאולי תהיה שביתה לתיכונים ב2.9 זה נכון???
אמרו משהו על שביתה מחר? מישהו שמע?
אצל הבית ספר שלי אמרו לכולם להגיע, אבל השביתה בסוף כן מתממשת אז למי להקשיב?
אם התבטלה שעה ראשונה בגלל השביתה אז זה אומר שיש מבחן או אין כי לא אמרו אצלי על בשביתה הזאת כלום?!
אמרו משהו חדש לגבי השביתה?
אמרו שיש שביתה מחר?
אמרו שיש שביתה לתיכונים ביום הראשון לבית ספר?זה נכון או סתם שטיות?
אתמול אמרו בבוקר אם יש שביתה או לא..