7 תשובות
אני שומעת קייפופ
ואני יכולה להגיד שזה בין השירים היפים שיש
שואל השאלה:
נכון
אנונימי
בתור אחת שבקושי שומעת שירים בסגנון הזה- שיר נדיירר!
מסכימה ומחזקת^
הוא סבבה
בתור מי שאוהבת קיי פופ זה שיר טוב ממש
וגם אפשר לדבר על הקליפ הוא ככ יפה
דיי יפה