7 תשובות
אני שומעת קייפופ
ואני יכולה להגיד שזה בין השירים היפים שיש
ואני יכולה להגיד שזה בין השירים היפים שיש
שואל השאלה:
נכון
נכון
אנונימי
בתור אחת שבקושי שומעת שירים בסגנון הזה- שיר נדיירר!
מסכימה ומחזקת^
הוא סבבה
בתור מי שאוהבת קיי פופ זה שיר טוב ממש
וגם אפשר לדבר על הקליפ הוא ככ יפה
וגם אפשר לדבר על הקליפ הוא ככ יפה
דיי יפה
באותו הנושא: