13 תשובות
כן
011
שואל השאלה:
מי שעונה שיצן גם הסבר
אם את שואלת את זה כנראה שכן
כן אני בעד למחוק את כול הרשתות החברתיות
אני אישית יש לי רק וואצפ וstips

הדבר הזה ממש ממכר ומבזבז לנו את הזמן אנשים נשאבים לזה וחושבים שזה נתן להם הרגשה ממלא כזה וזה לא נכון אנשים בורחים לטלפונים במקום לדבר באמת
זוגות לא מדברים אחד אם השני הם תקועים בדבר הזה גם יש אנשים שמכורים תגוף שלהם לזה
כן, תשקיעי את זמנך במשהו יותר משמעותי
אם אין לך סיבה אז לא
טיקטוק היא רשת חברתית, שבואו תודו (אני לא משתמשת), שוטפת את המוח של אנשים. אומרים מה לעשות ואיך להתנהג, איך להתלבש ומי להיות, ואם את לא מעלה "טרנדים" את "לא טובה" או משהו.
בקיצור, ממש עדיף, גם הזמן שאת מבזבזת על טיקטוק נחסך וגם כל השטויות שאומרים שם.
כן
זה ממלא את המוח בשטויות
מכניס לאשליות
לוקח מלא זמן מהיום בלי שאת אפילו שמה לב
זה גורם לחוסר ביטחון (כי רוב האנשים שם יפים ומחוטבים ואז מתחיל הקטע של "למה אני לא כזאת?!")
זה גורם לסיכון גדול עקב אתגרים מסוכנים שעלולים לפגוע (כבר היו מקרים של ילדים ששברו משהו בגלל זה)