4 תשובות
אני די בטוחה שיש כאלו דברים
לדעתי צריך אפילו יותר מזה אבל כן זה ממש נכון אני מסכים בהחלט....
אנונימי
כי אין להם כסף לשלם לבעל המקלט
אנונימי
כי את יודעת מה זה אומר?
יותר מיסים.
ו-וואלה, לא מאתים לי.
אם מישהו פרטי רוצה לפתוח מהכסף האישי שלו, שילך על זה. אחלה רעיון.
אבל אם זה לקחת עוד מיסים מכל האזרחים ושזה יחשב ממשלתי, ממש לא.
לא אשמתי שיש אנשים שהחליטו לא לעבוד.